• Fragt fra 39,-
  • Fragtfri over 499,-
  • Levering 1-2 hverdage

Reklamationer

Reklamationer.

Skulle du mod forventning modtage en vare med fejl på skal du enten sende den retur eller komme ned i butikken til os med den.

Når vi har modtaget varen vil vi vurdere om reklamationen er berettiget.

Hvis reklamationen er berettiget.

Hvis din reklamation er berettiget vil vi vurdere om varen bliver repareret, ombyttet eller du skal have dine penge tilbage.

Hvis der er fejl på varen når du modtager ombytter vi den selvfølgelig uden beregning til en vare uden fejl.

Hvis det er en fejl der er opstået efter brug af varen, forbeholder vi os ret til at reparere varen. Kan varen ikke repareres ombytter vi den og i sidste ende hvis vi ikke kan reparere eller ombytte til tilsvarende vare tilbagebetaler vi pengene til dig.

Du kan anvende den fortrykte returlabel når du sender dine defekte varer retur. Hvis reklamationen er berettiget betaler vi for fragten.

Hvis reklamationen ikke er berettiget.

Hvis du sender en vare retur som ikke er en berettiget reklamation kommer du selv til at betale for fragten.  Hvis du er i tvivl om din reklamation er berettiget så kan du altid ringe og få en snak med os i butikken. TLF. 56636976

Hvad er en berettiget reklamation.


Hvad er en berettiget reklamation.

En berettiget reklamation er en varer der ved modtagelsen er behæftet med fejl, fx en syning der ikke er syet ordenligt, pletter eller lign.

Det kan også være en lynlås der går i stykker inden den 2 års reklamationsret udløber, eller en varer der er blevet skæv eller nulret efter 1. vask.

Hvad er en ikke berettiget reklamation?

En vare er ikke en berettiget reklamation hvis den er gået i stykker pga. slidtage eller forkert anvendelse. Man må som udgangspunkt forvendte at et stykke tøj  bliver slidt og kan gå i stykker når det bliver brugt over tid.

Husk altid dokumentation på dit køb

For at returnere eller reklamere over en vare skal du altid kunne dokumentere at du har køb denne vare hos os og til hvilken pris du har købt den.

Derfor gem altid faktura eller kassebon når du skal bytte eller reklamere over din varer.

Det er ikke nok at du har et udskrift fra din bank, hvor der står at du har handlet hos Zophie & Oliver.

Du kan ikke bytte eller reklamere over en varer hvis du ikke har den gyldige købsdokumentation.
Om Zophie & Oliver

Zophie & Oliver er en af Danmarks førende teenage butikker, til piger og drenge i alderen  8-16 år, med særlig fokus på de 10-14 årige. Vi har alle de fede mærker til de unge, her i blandt Hound, Costbart, Ralph Lauren,  Björn Borg, Native, Petrol, Lacoste, Converse , Say So,  Levis,  D-xel, Queenz og mange flere. Zophie & Oliver er en ren tweenshop der hele tiden er opdateret med de nyeste trends. Du kan finde Zophie & Olivers fysiske butikker i Jernbanegade 8, 4600 Køge . Besøg os! Det er en oplevelse værd!!

KUNDESERVICE

Hvis du har spørgsmål vedrørende en ordre eller nogle produkter kan du kontakte os på: info@zophie-oliver.dk. Vi har telefontid mandag-fredag mellem 10.00- 18.00

Åbningstider butikker

  • Mandag - fredag: 10:00 -18:00
  • Lørdag: 10:00 -15:00
  • Søndag i måneden: 10:00-15:00

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål vedrørende en ordre eller nogle produkter kan du kontakte os på: info@zophie-oliver.dk
Vi har telefontid mandag-fredag mellem 10.00- 18.00

Copyright - Zophie & Oliver   |   Jernbanegade 8   |   4600 Køge   |   56636976   |   info@zophie-oliver.dk
Tilmed Z&O Kundeklub
Tilmed Z&O Kundeklub
0 varer i kurven